Polityka zwrotów
1) Prawo konsumenta do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość:
-Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Klient będący konsumentem,
ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
2) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w
posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie
Towaru, z wyłączeniem upoważnionego kuriera, a jeśli zamówienie było realizowane w częściach,
to od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej części zamówienia lub w którym osoba
trzecia wskazana przez Klienta, z wyłączeniem kuriera, weszła w posiadanie ostatniej części
zamówienia.
3)Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu od następujących Towarów:
– ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia;
– dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie
nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych;
– w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została
uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić
dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
Sprzedawca nie ma kontroli.
4) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej
decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
5) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację
dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy.
6) Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca
Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia
innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a
w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany
o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy
użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient
nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze
zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7) Klient po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, powinien odesłać lub przekazać Towar
na adres Sprzedawcy: Kujawy, ul. Prudnicka 64, 47-370 Zielina, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu14 dni.
8) Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta. Jeżeli ze względu na charakter Towaru (np. waga,
gabaryty) nie jest możliwe jego odesłanie w zwykły sposób pocztą, Sprzedający odbierze Towar od
Klienta na swój koszt. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 400 PLN.
Dodatkowe warunki zwrotu zakupionego towaru z możliwością zwrotu do 12 miesięcy (licząc od momentu zakupu):
1)Aby zwrot był możliwy konieczne jest zachowanie paragonu lub faktury który otrzymują Państwo podczas zakupu towaru.
2)Na zwrot towaru mają Państwo okres 12 miesięcy od daty zakupu. Zwroty niewykorzystanego alkoholu będą realizowane jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. Zwroty bez wcześniejszego uzgodnienia nie będę realizowane. Niektóre rodzaje alkoholi, które nie zostały zamieszczone na stronie, a zamawiane są wyłącznie na życzenie klienta, mogą nie podlegać późniejszym zwrotom. W takich przypadkach prosimy o każdorazową weryfikację w trakcie zamawiania towaru.
3)Przyjmujemy tylko oryginalnie zapakowane kartony +sztuki pojedyncze tak aby wyszło 20% całego zakupu.
4)Jest możliwość zwrotu 20% zakupionego towaru
Czyli:
20% wódki
20% wina
20% napojów
20% piwa
5)Zwroty przyjmujemy tylko osobiście w naszym punkcie sprzedaży chyba że strony ustalą inaczej.
6)Nie przyjmujemy rozmoczonych kartonów które były przechowywane w zamrażalkach lub lodówkach i są wyraźnie uszkodzone. Prosimy zwrócić na to uwagę. Jeśli będą chcieli Państwo w dniu wesela włożyć całą wódkę do zamrażarki proszę nie robić tego w kartonach tylko luzem .Kartony z rozciętą taśmą z góry przyjmiemy z powrotem. Towar musi być zwrócony w oryginalnym kartonie. Warto zwrócić uwagę że większość hurtowni nie przyjmie z powrotem Państwu otworzonych kartonów. Doskonale wiemy że nie może zabraknąć zmrożonej wódki na stole i w ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.
7)Zwracane butelki muszą mieć nie naruszoną akcyzę.
8)Zwroty 20% zakupionego towaru odbywają się w tych samych cenach w których nabyli Państwo towar.