Transport i zwrot

Warunki dostawy
1. Zamówiony towar z uwagi na jego gabaryty może zostać dostarczony pod wskazany przez Klienta adres. Podczas odbioru dostarczanego towaru w miejscu odbioru musi być obecny Klient, lub wskazana przez niego osoba pełnoletnia.

2. Transport jest realizowany za pomocą własnego pojazdu firmowego lub firm współpracujących na życzenie klienta. O sposobie realizacji decyduje Sprzedający. Nie prowadzimy żadnej formy sprzedaży wysyłkowej towarów alkoholowych.

3. Przy dostawie zakupionego towaru na odległość większą niż 100 kilometrów, cena transportu może być  wyliczona indywidualnie na życzenie klienta. Cena transportu zawiera pomoc w rozładunku towaru z samochodu, jednak nie zawiera wnoszenia/znoszenia po schodach itp.chyba że strony ustalą inaczej.

4. Z uwagi na bezpieczeństwo kierowcy większe zamówienia są realizowane tylko po wpłacie całej wartości zakupu lub 50% wartości zamówienia przelewem na konto bankowe lub gotówką w sklepie.

5.Jest możliwość wysyłki napojów kurierem. Koszt ustalany indywidualnie.

6.Uwaga-Odbiór Piwa możliwy tylko w siedzibie naszej firmy, chyba że strony ustalą inaczej.

7. Koszt dostawy uzależniony jest od czasu jaki mamy na dostarczenie towaru oraz od ilości zamówionego towaru.

8.Liczba podanych dni odnosi się do dni kalendarzowych.

Koszty przedstawiają się następująco:

Jeśli mają Państwo do nas ponad 150 km prosimy dzwonić.-tel.+48 600399448 

.

H)   PRZY ZAMÓWIENIU ZA MINIMUM  10 000  ZŁ TRANSPORT DO 150 KM OD SIEDZIBY W KUJAWY 47-370 GRATIS!!!

(Termin Transportu Gratis ustalany indywidualnie!)

Sprawdź gdzie znajduje się nasz sklep

kontakt@alkoholemajer.pl




ZWROT TOWARU

1)Aby zwrot był możliwy konieczne jest zachowanie paragonu lub faktury który otrzymują Państwo podczas zakupu towaru.

2)Na zwrot towaru mają Państwo okres 12 miesięcy od daty zakupu. Zwroty niewykorzystanego alkoholu będą realizowane jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. Zwroty bez wcześniejszego uzgodnienia nie będę realizowane. Niektóre rodzaje alkoholi, które nie zostały zamieszczone na stronie, a zamawiane są wyłącznie na życzenie klienta, mogą nie podlegać późniejszym zwrotom. W takich przypadkach prosimy o każdorazową weryfikację w trakcie zamawiania towaru.

3)Przyjmujemy tylko oryginalnie zapakowane kartony +sztuki pojedyncze tak aby wyszło 20%  całego zakupu.

4)Jest możliwość zwrotu 20% zakupionego towaru
Czyli:
20% wódki
20% wina
20% napojów
20% piwa
5)Zwroty przyjmujemy tylko osobiście w naszym punkcie sprzedaży chyba że strony ustalą inaczej.

6)Nie przyjmujemy rozmoczonych kartonów które były przechowywane w zamrażalkach lub lodówkach i są wyraźnie uszkodzone. Prosimy zwrócić na to uwagę. Jeśli będą chcieli Państwo w dniu wesela włożyć całą wódkę do zamrażarki proszę nie robić tego w kartonach tylko luzem .Kartony z rozciętą taśmą z góry przyjmiemy z powrotem. Towar musi być zwrócony w oryginalnym kartonie. Warto zwrócić uwagę że większość hurtowni nie przyjmie z powrotem Państwu otworzonych kartonów. Doskonale wiemy że nie może zabraknąć zmrożonej wódki na stole i w ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.

7)Zwracane butelki muszą mieć nie naruszoną akcyzę.

8)Zwroty 20% zakupionego towaru odbywają się w tych samych cenach w których nabyli Państwo towar.

9) Zwracane napoje muszą mieć minimum dwa miesiące gwarancji.