Polityka zwrotów
1)Aby zwrot był możliwy konieczne jest zachowanie paragonu lub faktury który otrzymują Państwo podczas zakupu towaru.
2)Na zwrot towaru mają Państwo okres 12 miesięcy od daty zakupu. Zwroty niewykorzystanego alkoholu będą realizowane jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. Zwroty bez wcześniejszego uzgodnienia nie będę realizowane. Niektóre rodzaje alkoholi, które nie zostały zamieszczone na stronie, a zamawiane są wyłącznie na życzenie klienta, mogą nie podlegać późniejszym zwrotom. W takich przypadkach prosimy o każdorazową weryfikację w trakcie zamawiania towaru.
3)Przyjmujemy tylko oryginalnie zapakowane kartony +sztuki pojedyncze tak aby wyszło 20% całego zakupu.
4)Jest możliwość zwrotu 20% zakupionego towaru
Czyli:
20% wódki
20% wina
20% napojów
20% piwa
5)Zwroty przyjmujemy tylko osobiście w naszym punkcie sprzedaży chyba że strony ustalą inaczej.
6)Nie przyjmujemy rozmoczonych kartonów które były przechowywane w zamrażalkach lub lodówkach i są wyraźnie uszkodzone. Prosimy zwrócić na to uwagę. Jeśli będą chcieli Państwo w dniu wesela włożyć całą wódkę do zamrażarki proszę nie robić tego w kartonach tylko luzem .Kartony z rozciętą taśmą z góry przyjmiemy z powrotem. Towar musi być zwrócony w oryginalnym kartonie. Warto zwrócić uwagę że większość hurtowni nie przyjmie z powrotem Państwu otworzonych kartonów. Doskonale wiemy że nie może zabraknąć zmrożonej wódki na stole i w ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.
7)Zwracane butelki muszą mieć nie naruszoną akcyzę.
8)Zwroty 20% zakupionego towaru odbywają się w tych samych cenach w których nabyli Państwo towar.